

Klachtenregeling
Bij elke organisatie waar mensen samenwerken, kunnen er soms problemen ontstaan. Vaak worden deze problemen snel en goed opgelost. Toch kan het voorkomen dat je als ouder een klacht hebt.
We vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt en nemen alle klachten serieus. Om samen naar een passende oplossing te zoeken, hebben we een klachtenprocedure opgesteld.
Heb je een klacht?
- Bespreek je klacht eerst met de leerkracht van je kind;
- Als er geen oplossing gevonden is, kun je met je klacht terecht bij de directeur van onze school;
- De interne of externe contact vertrouwenspersoon kan het proces ondersteunen. Onze interne contact vertrouwenspersoon is: <naam, tel, e-mailadres>. Onze externe contact vertrouwenspersoon is: Yvonne Kamsma, tel. 06 140 016 72, yvonne.kamsma@ijsselgroep.nl.
Komen jullie er niet samen uit?
Leerplein055 beschikt over een eigen klachtenregeling en is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.
Ook interessant
Betekenisvol onderwijs
Met veel aandacht voor de ontwikkeling van talent, geven de leerkrachten uitdagend en betekenisvol onderwijs.
Ons team
Met elkaar gaan onze leerkrachten voor goed onderwijs op een fijne school waar alle kinderen zich op hun gemak voelen.
Rondleiding
Hoe is de sfeer en welke lesstof bieden we aan? Ontdek het tijdens een rondleiding.