Nieuws uit groep 5/6

woensdag 27 mei 2020

Fijn dat zoveel kinderen online zijn voor de extra instructielessen. Er wordt goed meegedaan en iedereen werkt lekker mee. Er wordt super goed gewerkt. De laaste weken worden er diverse zinvolle kanjerlessen gegeven, die de leerlingen leuk vinden om te doen. Gelukkig gaan we, zoals het er nu naar uit ziet, op maandag 8 juni weer allemaal naar school. Juf Linda en meester Jesper hebben de gehele klas weer opnieuw ingedeeld voor na de Pinkstervakantie. Het ziet er super cool uit. Er zijn ook kinderen die de extra opdrachten maken die in Google Classroom staan. Super leuk en dat is ook weer iets anders dan alleen opdrachten maken op de tablet. We wensen iedereen een fijne Pinkstervakantie toe en we hopen alle kinderen dan weer samen te ontmoeten.