De kanjers van groep 4!

donderdag 23 april 2020

Deze week hebben we elkaar weer op beeld gezien. De juffen hebben het rekenen uitgelegd en samen met de kinderen geoefend. Het is wel gek om niet met elkaar in een klas te zitten maar de uitleg via de videogesprekken te krijgen. Zo werkt bij de één het geluid niet goed en vindt de ander het nog lastig om te denken aan het aan- en uitzetten van de microfoon. We proberen samen overal een oplossing voor te verzinnen. Voor iedereen is het nieuw en soms nog een beetje spannend, dat geeft niks.

Buiten het werk dat er thuis gemaakt wordt, krijgen we ook veel leuke foto’s binnen van kinderen die lekker aan het knutselen zijn, mooie tekeningen maken of voorlezen aan een broertje of zusje. Dit zijn ook hele leerzame en fijne momenten om met elkaar te delen. Wij vinden het leuk om ook deze foto’s voorbij te zien komen en zijn enorm trots op alle kinderen uit groep 4!

In de week na de vakantie: 6, 7 en 8 mei, gaan we niet met elkaar beeldbellen. Het kan zijn dat wij u in de deze dagen wel verrassen met een telefoontje om het één en ander uit te leggen of ergens bij te helpen. Schroom dus ook niet om ons een mailtje te sturen wanneer er vragen zijn. Wij proberen de vraag binnen een dag te beantwoorden en indien wij denken dat het handiger is om het aan de telefoon te bespreken, zullen wij u bellen.