Nieuws groep 7/8

donderdag 28 mei 2020

Fijn om te zien dat de leerlingen hard werken en hun uiterste best doen op school.
Wel is nog steeds het advies: maak de woensdagen ook de thuisopdrachten zodat het ritme erin blijft.
Het is fijn om te zien dat leerlingen met elkaar blijven communiceren via de postvakjes op de deur.

Groep 7 maakt mooie stappen in het muziekproject. Zij zijn ook bezig met mooie kanjerlessen.
Het inchecken op de dag ervaar ik als een fijn moment. Leerlingen mogen er zelf voor kiezen op welke kleur zij binnenkomen
en of ze er iets over willen delen waarom ze voor die kleur kiezen. Dit delen gebeurt steeds meer!

Ook groep 8 is flink bezig met de eindfilm. Er zijn veel leerlingen die al hele stukken tekst uit het hoofd kunnen! Erg knap en superfijn.
Ook bij het bouwen van het decor gaat het supergoed en het ziet er erg leuk en mooi uit!

De tafels en stoelen staan weer in de oude groepjes zodat we na de Pinkstervakantie weer zo kunnen starten dat iedereen welkom is op school.
U krijgt hierover komende dagen nog meer informatie over, over hoe dit precies zal gaan.
Ik wil jullie vast een fijne vakantie wensen en we gaan er na de Pinkstervakantie een fijne afsluiting van maken samen!

Liefs,
Juf Naomi